søndag, juni 04, 2006

Marian Keyes: Anybody Out There?

Det var altså kun fordi den lå så lokkende der på min søsters værelse, hvor jeg skulle overnatte, og jeg havde ikke lige fået min egen bog med og jeg kunne ikke sove og der var ikke noget godt i tv og... min bærbare kunne ikke komme på nettet.. og jeg havde læst alle aviserne.

Nå, først troede jeg at jeg havde læst den før, men det viste sig bare at være et genbrugsunivers, så det var okay. Hendes store trang til at opbygge suspense er meget naturlig - vi er jo en del, der nok mener vi har grejet where she's coming from. Mange sider, stor type, masser af soap - det var lige så godt som et afsnit af Friends. Som desværre er lidt sidste forrige år. Men jeg tilgiver hende - for som sådan har hun ikke skuffet mine forventninger.

Nu tror jeg også endelig jeg er igennem alle hendes publikationer, så jeg kan med sikkerhed i stemmem udtale min dom - jeg ved nemlig hvad jeg taler om. Modsat The Davinci Code, som jeg kun læste 100 sider af og derfor ikke har ret til at trashe.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Personligt kan jeg bryste mig af "trasherret" på begge fronter, og gør det! Gerne!

Pure trash!