tirsdag, juni 13, 2006

Lindegaard & Olsson: Power i projekter og porteføljer

Well, jeg skulle jo læse den hvis jeg ville igennem min efteruddannelse i projektledelse. Og det er såmænd også en rigtig glimrende bog, praktisk og pædagogisk.

Jeg tror jeg regnede med at når jeg kom tilbage til skolebænken efter nogle år ude fra universitetet, så ville jeg ryge lige tilbage til det højpandede, hardcore nørdlitteratur. Men nej - jeg går efter anvendelighed, praksis og fyndighed. Den sidste (semi)faglige bog jeg læste var Gladwell: The Tipping Point - så jeg må konstatere at jeg fagligt er endt i det halvpopulistiske. Men det er da heller ikke nogen skam, vel?

1 kommentar:

cyclonebill sagde ...

Argh! Den bog har stået og skulet til mig fra reolen siden jeg fik den på et kursus for et år siden. Men hmmm... halvpopulistisk? Måske jeg skal give den en chance så.