søndag, januar 01, 2006

Emmes Bøger

Jeg er afhængig af bøger. Det har jeg været siden jeg lærte at læse. Det bedste job jeg nogensinde har haft, var da jeg i folkeskolen var bogopsætter på skolebiblioteket. Tænk at få penge for at håndtere bøger og have adgang til alle de nye bøger først.

Idag er bøger mit fjernsyn, min overspringshandling og min hemmelige elsker. Jeg læser for underholdningens skyld, for at slippe for opvasken og når jeg i virkeligheden burde sove. Jeg er afhængig.

I denne blog vil jeg føre opsyn med mig selv og de bøger jeg læser.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

En åndsfælle. Hurra. Jeg sender dig et virtuelt kram. De fleste i min omgangskreds betragter mig skeptisk med skråstillede, let hævede øjenbryn, mens de tænker "freak", når jeg bedyrer, at jeg slapper af, når jeg læser og altså gør det for min fornøjelses skyld...

Emme sagde ...

Hehe - velkommen i klubben. Min omverden har vænnet sig til min fanatisme - ellers var jeg også ilde stedt.

Anonym sagde ...

Tillykke med den ny blog -jeg kan ikke sige jeg bliver en af de faste læsere, men det er altid godt at have et sted at finde inspiration når natbordet trænger til en forandring.

Og så faldt jeg lige over dette billede.

Emme sagde ...

Hehe - den må jeg da bare eje!

TS sagde ...

Go' idé, jeg tror at jeg vil stjæle den.